camillaek

Direktlänk till inlägg 31 januari 2015

Längesedan

Av Camilla Ek - 31 januari 2015 08:27

Ja det var ett tag sedan... mesta dels p.g.a att jag har tröttnat...Efter 8 inlägg *applåd* men jag ska börja igen! Jag tror inte jag har några besökare. Sidan man kollar det på funkar inte korrekt. Grattis, perfekt. 

Nu är det nytt år iallafall och jag har en stor nyhet....

VI SKA SKAFFA EN HUND!!! 😄 Så glad! 

Den är född vecka åtta, alltså är den inte ens vid liv än. Och vi kan hämta den efter ytligare 8 veckor, i April! Gud så länge jag har velat ha en hund! Äntligen! Det är en labrador.😊


Gott nytt år till alla! Hoppas ni får ett bra år! Nya tag!❤

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Ek - 25 december 2014 18:50

Jag ligger och lyssnar på musik...good feeling. Sedan doftar det gott också...av ljus såklart 😊 Jag har en bild med 👇. Mitt mål föresten med denna bloggen var att jag ska ha riktiga inlägg o sånt. Läsa igenom innan jag lägger upp det ...

Av Camilla Ek - 25 december 2014 12:27

God jul! Igår var det julafton om någon missade det? Vi firade det rätt så normalt. Först kollade vi på Kalle Anka, sedan kom gästerna. När dom kom åt vi vanlig jul bord, mumsigt men jag var inte så hungrig, I don't know why? Jag åt mycket tårta istä...

Av Camilla Ek - 23 december 2014 12:51

Jag har verkligen trixat och fixat med designen nu, ska inte säga att det var ansträngande men bättre blev det, inte helt nöjd än. Jag gillar det turkosa men det är lite starkt och dom tonade blir nästan gröna. Inte heller det jag vill ha. Vem vet. S...

Av Camilla Ek - 23 december 2014 10:56

Godmorgon gott folk! Det var 2 dagar sedan men nu är jag tillbaka, yeey?  Imorgon är det jul och jag har fått en mun blåsa 😧 usch. Vi har fixat julgran och pepparkakshus 🙌 weei! Jag sitter nu under en filt och vet inte vad jag s...

Av Camilla Ek - 21 december 2014 14:48

Oj, det känns lite konstigt... Att blogga, utrycka sig genom text som jag så länge har velat. Oj.  Jag har tagit steget lite själv så här väldigt primitivt. Om det är så man skriver? 😯 Jag har länge velat blogga och uttrycka mig på detta ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards